Roman Heindl: Věřím, že teď už půjde vše jen k lepšímu

08.09.2014 08:32

Utkání bylo nesmírně náročné, body byly mimořádně cenné. O to víc si jich trenér Roman Heindl cenil.

Utkání vaši svěřenci vydřeli, vybojovali. Ceníte si těchto bodů o to více?

Doma jsme chtěli navázat na vítěznou vlnu a to se nám podařilo. Prohra v Pardubicích nás srazila dolů, kdy jsme nechytli začátek utkání a do konce zápasu jsme nedokázali vyrovnat. Hradec byl nepříjemný soupeř. Hodně bruslil, měl nepříjemný pohyb. My jsme dvě třetiny nebyli ideálně v pohybu, vázla rozehrávka. Do koncovky jsme se dostávali zřídkakdy. Naštěstí jsme dali dva góly a v závěru jsme to už museli ubojovat. Nevyhrál lepší, ale šťastnější.

Bylo oproti zápasu s Pardubicemi největší změnou to, že jste zvládli úvod utkání?

Určitě. Říkali jsme klukům, aby dávali pozor na začátek. Abychom ho zvládli. Na Hradec se pěly samé dobré ódy, jaký má kvalitní tým. Takže jsme chtěli zachytit začátek a to se nám povedlo. Dali jsme branku a samozřejmě se nám hrálo lépe. Ulevilo se nám, a přestože hra byla taková rozháraná, tak se nám podařilo vyhrát a získat důležité body. Teď už doufám, že půjde všechno jen k lepšímu.  

V Pardubicích jste měnil brankáře po prvních třech inkasovaných brankách, kdy Dominik Klestil střídal Jakuba Ovsjannikova. Co vás vedlo k tomu, že důvěru opět dostal Ovsjannikov?

Já jsem se takto rozhodl. Poslechl jsem svoji intuici, která mi říkala, aby chytal Kuba. Chtěl jsem mu dát opět šanci.

Tohoto rozhodnutí jste ale nemohl litovat.

Určitě ne. Jakub nás mnohdy podržel, i když měl Hradec tutové šance.  Rozhodně tedy nelituji, že dostal důvěru opět on.